Alertă pentru clienții ING, BCR și RZB

Băncile și-au informat clienții că, din motive independente, este posibil ca tranzacțiile realizate la bancomate în zilele de 29 și 30 ianuarie 2020 să fie dublate.

Atât ING, cât și BCR și Raiffeisen Bank îi asigură pe posesorii de carduri că angajații instituțiilor bancare vor depune toate eforturile pentru a remedia situația.

Mesajul ING:

„Din motive ce nu țin de ING o parte dintre clienții noștri ce au realizat tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci în intervalul 29-30.01.2020 este posibil să vadă dublate sumele transmise spre debitare. ING a primit spre procesare fișierul de plăți în mod eronat. Lucrăm împreună cu părțile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp. Avem confirmarea că reversarea se va realiza în 1-2 zile. Pentru situații urgente vă rugăm contactați call center: 0314062464.”

Mesajul BCR:

Copy Center TMF
Bilka
Monumente funerare

„Pentru a veni in sprijinul vostru, cei cărora vi s-au dublat tranzacțiile la operațiunile cu cardul efectuate pe 29 și 30 ianuarie la terminalele (POS/ATM) altor bănci, am decis sa returnăm sumele pe contul vostru înainte de a reglementa situația cu procesatorii de plăți.
E important să nu fiți afectați de sincopele tehnice ce mai pot surveni în relația dintre bănci, uneori independent de noi. BCR va deconta ulterior, in următoarele 48 de ore, sumele dublate. Pentru detalii suplimentare, puteți apela Contact Center BCR la *2227.”

Mesajul Raiffeisen Bank:

„Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăți, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru neplăcerile create!”


Apreciază
Distribuie