Două centuri în teorie, nici una în practică!

Din două variante ocolitoare câte ar putea să aibă, Făgăraşul nu numai că n-are niciuna, dar mai şi trebuie să repare Drumul Naţional 1, tranzitat de toată Europa!

Ocolitoarea nordică a municipiului are 6 km, se află pe malul Oltului, este drum tehnologic de pământ şi din 1998 i s-au făcut studiu de fezabilitate şi proiect tehnic. Este în proprietatea Ministerului Transporturilor şi administrarea CNADNR, iar dacă ar fi finanţată ar costa 5 milioane de euro.

Varianta de pe latura sudică ar ocoli Făgăraşul, Combinatul, Hurezul şi Becleanul. Ea intră pe la Mândra şi iese între Beclean şi Dridif, având o lungime de 12 km. Acum doi ani i s-a făcut studiul de fezabilitate, dar nu şi proiectul tehnic. Ar fi înzecit mai scumpă decât prima.

Nu numai că guvernanţii nu vor să finanţeze niciuna, dar Primăria s-a mai trezit şi cu DN1 în proprietate, pe care trebuie să-l asfalteze din propriul buget, deşi e tranzitat de tot continentul.

Victoria Federal IFN
Demgy
Moveos
Agromar
Firma servicii renovare
Fantanita Craiesei
Second hand & outlet

Rovinietele plătite de şoferi se duc în puşculiţa CNADNR, dar cu toate acestea din acei bani nu se reabilitează şi porţiunea de drum care traversează oraşul, spune revoltat primarul.

(Cristina Cornilă)


Apreciază
Distribuie