Locuri de muncă la Demgy Făgăraș

Membră a grupului Demgy Group, Demgy Făgăraș S.R.L. este o societate cu capital francez care operează în sectorul injecției de mase plastice având o bogată tradiție în realizarea componentelor auto și a pieselor prelucrate mecanic în industria automotive, industria aeronautică precum și alte industrii.

Demgy Făgăraș caută pentru sediul din Făgăraș: manager calitate, inginer automatist, șef proiect, reglor/tehnician mașini injecție și operatori în producție (8 posturi).

Angajații beneficiază de următoarele beneficii:

  • Salariu motivant compus din prime (in functie de realizari: productivitate, flexibilitate, complexitate) +Tichete de masa;
  • Prime de sarbatori;
  • asigurare de sănătate privată, gratuită;
  • Team-building;
  • Traininguri de specializare;
  • Cursuri de dezvoltare personala;
  • Suport in reconversii profesionale interne;
  • Evenimente/petreceri de companie.

MANAGER CALITATE

Ești dinamic, autonom și organizat? Știi să conduci o echipă? Știi sa comunici bine în limba engleza și deții cunoștinte suficiente pentru a fi independent în utilizarea mijloacelor informatice de lucru? Atunci alătură-te echipei DEMGY FĂGĂRAȘ.

Cerințe:

  • Studii superioare tehnice;
  • Cunoasterea normelor ISO9001, IATF16949, ISO14001 si EN9100;
  • Cunoasterea instrumentelor de calitate: FMEA, LEAN Manufacturing, 5S, SPC, MSA, VDA.
  • Experienta manageriala;
  • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit;
  • Abilitati de leadership, comunicare, negociere.

Atribuții:

  • asigura conducerea operativa, planificarea si executia intregii activitati de managementul calitatii in cadrul societatii;
  • analizeaza si avizeaza din punct de vedere a cerintelor de asigurare a calitatii, conform standardelor ISO; – coordoneaza si urmareste intocmirea programului de audit anual, chestionare de audit, rapoarte de audit/rapoartelor de neconformitate audit;
  • urmareste efectuarea de auditari si implementarea actiunilor corective;
  • urmareste intocmirea programelor de de pregatire audituri supraveghere si/sau audituri de certificare/recertificare, autorizare/reautorizare, completarea chestionarelor conform cerintelor codurilor/standardelor aplicabile si verificari privind respectarea cerintelor programelor de pregatire;
  • participa la auditarile efectuate de reprezentantii organismelor de certificare/autorizare;
  • urmareste implementarea in documentele de calitate specifice serviciului asigurarea calitatii a modificarilor rezultate in urma auditarii;
  • participa la instuirea auditorilor interni;
  • urmareste implementarea actiunilor corective/preventive, rapoarte de actiuni corective/preventive;
  • anunta si prezinta documentatia tehnica, in fata inspectorilor beneficiarului;
  • tine evidenta instruirii personalului serviciului asigurarea calitatii, personalului de conducere, auditorilor interni;
  • tine evidenta documentelor ce atesta efectuarea analizei bianuale a managementului privind eficienta sistemului calitatii;
  • tine evidenta rapoartelor de actiuni corective/preventive intocmite in cadrul serviciului de asigurare a calitatii;
  • isi asuma intreaga responsabilitate privind derularea proiectelor in cadrul servicului de asigurare a calitatii;
  • urmareste intocmirea pentru fiecare comanda, difuzarea la sectia productie a inregistrarilor si reviziilor de inspectii si testari;
  • coordoneaza si urmareste intocmirea planului de inspectie si testare pe toate tipurile de produse;
  • transmite spre aprobare punctele de inspectie conform cerintelor contractuale ale clientului /reprezentantului clientului;
  • arhiveaza planurile de inspectie si testare intocmite;

INGINER AUTOMATIST

Responsabilități:

  • urmareste si respecta planul de mentenanta preventiva in ceea ce priveste functionarea in parametrii tehnici optimi a instalatiilor electrice ale utilajelor si echipamentelor electrice de la nivelul intregii societati.
  • asigura functionarea sistemelor de automatizare in paramentrii tehnici stabiliti;
  • asigura activitati de mentenanta a sistemelor de automatizare;
  • propune solutii de imbunatatire a proceselor;
  • participa la realizarea lucrarilor de investitii si reparatii, pe domeniul electric AMC – automatizari, la termenele si standardele de calitate stabilite.
  • se preocupe ca termenele de realizare a sarcinilor individuale sunt identificate in timp util in scopul incadrarii in sarcinile echipei
  • sa asiste si sa ofere suport echipei in instalarea si fubcționarea echipamentelor
  • sa diagnosticheze si sa repare sistemele si echipamentele
  • sa asigure efectuarea masuratorilor electrice / electronice de precizie
  • sa asigure identificarea si localizarea defecțiunii, testarea, calibrarea elementelor buclei de reglare automata
  • sa ofere mentenanța si repararea echipamentelor electrice si automatice
  • sa asigure instalarea, repararea si inlocuirea senzorilor si traductoarelor
  • sa asigure intreținerea si calibrarea sistemelor si echipamentelor electronice
  • sa monitorizeze funcționarea echipamentelor pentru controlul din timpul procesului si pentru acțiuni preventive
  • sa asigure intreținerea, testarea si calibrarea dispozitivelor de conversie a semnalului si control final
  • sa asigure lipirea / dezlipirea manuala
  • sa asigure reglarea buclei de automatizare
  • sa asigure repararea si calibrarea elementelor de automatizare, a senzorilor si traductoarelor
  • pregateasca pentru reviziile tehnice periodice
  • sa intervina prompt, prin actiuni specifice si ȋn limitele competentei, asupra cauzelor care pot produce functionarea anormala sau avarii ale acestora

Cerințe:

  • studii superioare de specialitate: Automatica si Calculatoare / Electronica;.
  • experienta profesionala minimum 2 ani in domeniul automatizarilor programabile;
  • bune cunostinte in domeniul automatizarilor industriale, automate programabile tip PLC Siemens, Allen Bradley, Omron, masini interfata cu utilizator – HMI Siemens, Omron, Allen Bradley, Eaton si Delta, invertoare de frecventa tip Lenze, Eaton, Allen Bradley;
  • abilitati de planificare si organizare, persoana responsabila, adaptabila;
  • cunostinte PC: suita MS Office, programe si platforme specifice din domeniul automatizarilor;
  • cunostinte lb. engleza nivel avansat (limbaj tehnic specific);

ȘEF PROIECT

Competențe necesare 

  • Competente de planificare, coordonare si organizare a activității și a resurselor;
  • Competente de control-evaluare;
  • Limba engleză (scris și vorbit) nivel avansat;
  • Gestionarea competentă a aplicațiilor standard MS Office;
  • Cunoștințe tehnice și desen tehnic – avantaj;
  • Experiență în lucrul pe proiecte – avantaj.

Misiunea/scopul postului

Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde din punct de vedere timp, cerințe, cost, nivel de calitate.

Activități principale

  •  Analizeaza caietele de sarcini si documentatia tehnica contractuala a clientilor.
  • Participa la conceperea mijloacelor (utilaje si masini) necesare in productie si pentru control.
  • Este garantul bunei desfasurari a proiectului din punct de vedere tehnic, costuri, termene.
  • Pune in practica planificarea de urmarire a proiectului in conformitate cu regulile societatii si respectand procedurile de calitate
  • Urmarirea bugetului si a angajamentelor de investitii in utilaje si masini in raport cu bugetul prevazut
  • Integrarea problemelor procesului de fabricatie in conceperea, realizarea si punerea la punct a utilajelor
  • Realizarea si redactarea caietelor de sarcini pentru furnizori
  • Este responsabil de urmarirea modificarilor si in timpul vietii produsului
  • Participa si sustine demersurile comerciale alaturi de inginerul de vanzari.

OPERATOR ÎN PRODUCȚIE

Responsabilități:

  • Verificarea si asamblarea pieselor;
  • Respectarea regulamentului de ordine interioara;
  • Formarea profesionala se face la locul de munca.

Cerințe:

  • Citit si scris;
  • Seriozitate si responsabilitate
  • Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi de luni- vineri;

Beneficii:

  • VENITURI MEDII BRUTE DE PESTE 4700 LEI compus din:
    • salariu de incadrare;
    • prima de obiectiv ;
    • bonuri de masa in plus fata de salariul de incadrare ;
    • bonus remarcabil pentru ore suplimentare;
    • transport asigurat de acasa la fabrica si retur;
    • asigurare privata de sănătate gratuită(full: inclusiv CT si RMN, etc);
    • sporuri (ore de noapte 25%, ore suplimentare 200%);
    • posibilitate de promovare in alte pozitii;
    • calificare la locul de munca;

Apreciază
Distribuie