USR PLUS Brașov va susține în noul legislativ realizarea autostrăzilor Brașov – Sibiu și Brașov – Bacău

PUBLICITATE ELECTORALĂ


Deși ni s-au promis autostrăzi de 30 de ani, Brașovul continuă să fie izolat de restul României. Toate proiectele de autostrăzi par să ocolească județul nostru. În condițiile în care se prioritizează Coridorul IV (Nădlac – Arad – Timişoara – Deva – Sibiu – Piteşti – Bucureşti – Constanţa), mai exact, construirea sectoarelor cuprinse între Sibiu și Pitești, Brașovului îi revine sarcina de a cere cu insistență o autostradă care să genereze dezvoltare și bunăstare. Fără legături rapide cu restul lumii, Brașovul va pierde multe oportunități. Va pierde inclusiv locuri de muncă a căror apariție ar fi facilitată mai ales de o infrastructură rutieră modernă, normală pentru secolul al XXI-lea.

Ca și când nu ar fi suficiente promisiunile din ultimii 30 de ani pentru tronsonul Comarnic – Brașov, acestea s-au reluat și în această campanie electorală. La autostrăzile menite să conecteze regiunile avem, de asemenea, balamuc electoral, în care PSD și PNL declară, pe rând, ba că vor sprijini A8 Iași – Târgu-Mureș, ba că vor sprijini construirea autostrăzii A13 Bacău – Brașov.

USR PLUS și-a asumat susținerea parlamentară pentru proiectul autostrăzilor Bacău – Sfântu Gheorghe – Brașov și Brașov – Făgăraș – Sibiu.

„Studiul de fezabilitate pentru autostrada spre Bacău va fi gata cel mai probabil undeva în a doua jumătate a anului 2022, iar mai apoi se va putea licita execuția. Bucata Sibiu – Făgăraș mai are nevoie de un studiu detaliat de mediu și să sperăm că va fi gata în cursul anului viitor. Bucata Brașov – Făgăraș are nevoie de revizuire, nu este încă licitată. Ministerul estimează că ar dura 14 luni, apoi alte 12 pentru PAC, PTE și asistență licitație”, spune deputatul brașovean Tudor Benga. Și continuă: „Treaba tuturor aleșilor publici ai Brașovului, inclusiv a mea, va fi să facem toate demersurile ca fiecare dintre aceste documentații să fie licitate și/sau finalizate cât mai repede și cât mai riguros. Este vital ca documentațiile să fie finalizate și să fie realizate riguros, altfel orice promisiune de construit autostrada A, B sau C e doar o vorbă electoralistă în vânt. Niciuna dintre autostrăzile care ajung la Brașov nu va fi finalizată cap-coadă dintr-una. Tocmai de aceea este la fel de important ca ele să fie gândite astfel încât, pe măsură ce un tronson sau altul intră în execuție și ajunge la bun sfârșit, să genereze câștiguri imediate de viteză și siguranță. Intervalul 2020-2024 va fi critic pentru a mări semnificativ ritmul construcției de autostrăzi în România. Iar pentru Brașov, unul din județele cu cel mai mare potențial logistic, dar fără nici un kilometru finalizat încă, este vital să știe exact ce vrea și să reușească să lucreze coordonat și metodic în direcția asta”.

Irineu Darău, candidat USR PLUS pentru un loc la Senat, a declarat: „Autostrada Brașov – Făgăraș – Sibiu este un proiect foarte important pentru Țara Făgărașului și pentru județul Brașov. Ca parlamentar, voi face tot ce este posibil ca să se realizeze în cât mai puțini ani.”

Stefani Pool
TMF Copy Center
Monumente funerare
Amanet King Onix

„Autostrăzi pe bune, nu pe hârtie” este unul dintre cele mai importante angajamente ale Alianței USR PLUS pentru viitoarea guvernare.

 

 


Articol comandat de: PARTIDUL UNIUNEA SALVATI ROMÂNIA filiala USR Brașov
Executat de: SC Promovare Media Star SRL
Cod mandatar financiar: 11200021


 


Apreciază
Distribuie