Star FM - TOP Header
Clarfon
Acasă • Economic • CAS în cotă diminuată de la 1 octombrie

CAS în cotă diminuată de la 1 octombrie

Direcţia Generală a Finanţelor Publice Braşov a anunţat că, începând cu 1 octombrie, angajatorii vor plăti contribuţia de asigurări sociale în cotă diminuată cu 5% raportat la cotele actuale, potrivit modificării aduse Codului Fiscal.

Astfel, cota datorată de angajatori pentru contribuţia de asigurări sociale va fi de 15,8% (faţă de 20,8% în prezent) – pentru venituri salariale obţinute în condiţii normale de muncă, 20,8% (faţă de 25,8% în prezent) – pentru venituri salariale obţinute în condiţii deosebite de muncă şi de 25,8% (faţă de 30,8% în prezent) – pentru venituri salariale obţinute în condiţii speciale de muncă.

Mobila SH
Reno Depo
Amanet King Onix
Demgy
Free Cash Point
Dabo
Florian Shaorma
GAF Agregate Beclean
Monumente funerare
Vibe
La doi pași

Cotele individuale (reţinute din salariul fiecărui angajat) de contribuţii de asigurări sociale rămân aceleaşi, respectiv 10,5%, indiferent de condiţiile de muncă.


Distribuie

Alte subiecte

Publicitate

Reno Depo
GAF Agregate Beclean
Vibe
La doi pași
Free Cash Point
Demgy
Monumente funerare
Mobila SH
Amanet King Onix
Florian Shaorma
Dabo

Bună Ziua Făgăraș
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.