Star FM - TOP Header
Clarfon
Acasă • Economic • Creşte salariul minim de două ori în 2015

Creşte salariul minim de două ori în 2015

Salariul minim va creşte anul viitor de la 900 la 1.050 de lei, în două etape.

Ministerul Muncii a pus în dezbatere publică, până în data de 30 de decembrie, proiectul de Hotărâre pentru stabilirea salariului minim brut pe ţară, care prevede că, începând din 1 ianuarie 2015, salariul de bază se stabileşte la 975 de lei lunar, pentru un program complet de lucru de 168 de ore în medie pe lună.

La doi pași
Vibe
GAF Agregate Beclean
Monumente funerare
Amanet King Onix
Free Cash Point
Mobila SH
Florian Shaorma
Reno Depo
Demgy
Dabo

Documentul mai stabileşte că, din 1 iulie 2015, salariul de bază minim brut pe ţară va fi de 1.050 de lei lunar. În prezent, acesta este de 900 de lei, pentru un program complet de lucru de 168 de ore în medie.

De majorare vor beneficia peste 1,4 milioane de salariaţi.


Distribuie

Alte subiecte

Publicitate

La doi pași
Dabo
Demgy
Monumente funerare
Vibe
Amanet King Onix
Mobila SH
Reno Depo
Florian Shaorma
Free Cash Point
GAF Agregate Beclean

Bună Ziua Făgăraș
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.