Furnizorul de energie E.ON avertizează că mesajele primite de clienți, privind plafonarea prețurilor, sunt false.
Compania a publicat un comunicat pe pagina sa de Facebook, în care transmite clienților o serie de recomandări și îi sfătuiește să nu dea curs îndemnurilor de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri.
„Atenție! Zilele acestea, clienții noștri din Onești și împrejurimi au primit prin Whatsapp/SMS mesaje similare cu cel de jos. Trebuie să știți că acestea NU sunt expediate de noi.
Dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind Plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete aici.
- Ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin.
- Persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate pot depune o solicitare online, prin accesarea https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119
- Când aveți nevoie să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita folosind serviciul E.ON eBooking pe https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.
Informațiile din mesaj privind necesitatea unei deplasări în magazinul E.ON și depunerea unei cereri până la 1 octombrie pentru a beneficia de ajutor sunt false”, transmite E.ON.