Furnizorul de energie E.ON avertizează că sunt false mesajele primite de clienți, privind plafonarea prețurilor

Furnizorul de energie E.ON avertizează că mesajele primite de clienți, privind plafonarea prețurilor, sunt false.

Compania a publicat un comunicat pe pagina sa de Facebook, în care transmite clienților o serie de recomandări și îi sfătuiește să nu dea curs îndemnurilor de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri.

„Atenție! Zilele acestea, clienții noștri din Onești și împrejurimi au primit prin Whatsapp/SMS mesaje similare cu cel de jos. Trebuie să știți că acestea NU sunt expediate de noi.

Dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații.

Agromar
Victoria Federal IFN
Proaspat Alb
Spalatoria GPC
Florian Shaorma
JTTI

În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind Plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete aici.

  • Ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin.
  • Persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate pot depune o solicitare online, prin accesarea https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119
  • Când aveți nevoie să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita folosind serviciul E.ON eBooking pe https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.

Informațiile din mesaj privind necesitatea unei deplasări în magazinul E.ON și depunerea unei cereri până la 1 octombrie pentru a beneficia de ajutor sunt false”, transmite E.ON.


Apreciază
Distribuie