„GDF SUEZ“ se transformă în „ENGIE“

GDF SUEZ Energy România anunţă schimbarea mărcii comerciale în Engie şi în România.

Noul brand Engie transmite o viziune umană și pozitivă a energiei, atât prin reprezentarea grafică a logo-ului, cât şi prin culoarea utilizată în logo care sugerează atât gazele naturale cât şi electricitatea, se arată în comunicatul instituţiei.engie

Logo-ul Engie reprezintă soarele care răsare pe planetă, simbolul unui început în lumea energiei. Numele Engie a fost ales pentru sonoritatea sa, fiind contragerea cuvântului ,,energie’’.

Benzinaria Recea - Pasti 2024
Moveos
Monumente funerare
Proaspat Alb
curatare tapiterie

„La 10 ani de prezenţă în România, suntem pregătiţi să facem un nou pas în evoluţia companiei prin adoptarea noii mărci, Engie. Această schimbare de marcă va sprijini noua poziţionare care se va traduce la nivel local prin dezvoltarea unor produse şi servicii de eficienţă energetică care să permită diminuarea consumului de energie şi prin dezvoltarea de soluţii digitale menite să le faciliteze clienţilor un acces mai facil la serviciile şi ofertele noastre“, a declarat Eric Stab, Preşedinte Director General al GDF SUEZ Energy România.


Apreciază
Distribuie