Locuri de muncă la ALUFIX Făgăraș

Alufix, cu sediul Făgăraș, str. Negoiu nr. 155, este o companie de producție, specializată în fabricarea de folii de aluminiu de înalta calitate, hârtie de copt și alte produse de bucătărie și catering.

Având mai mulți ani de experiență în industrie, Alufix a devenit și un furnizor de soluții inovatoare și fiabile care satisfac nevoile diferiților clienți, inclusiv hoteluri, restaurante, companii de catering și gospodării.

Cu accent pe calitate și inovație, Alufix utilizează tehnologii și echipamente moderne pentru a se asigura că produsele sunt la cel mai înalt standard.

Alufix recrutează personal pentru ocuparea următoarelor funcții: contabil, asistent serviciu clienți externi și manager de reglementare și calitate.


CONTABIL

RESPONSABILITĂȚI:

Sumi Agro - Shigeki
Proaspat Alb
Florian Shaorma
Reno Depo
Demgy
  • Întocmirea registrelor si jurnalelor contabile obligatorii;
  • Pregătirea previziunilor bugetare;
  • Publicarea situațiilor financiare la timp, întocmirea declarațiilor fiscale lunare, trimestriale si anuale;
  • Crearea de rapoarte periodice, cum ar fi bilanţuri, situaţii de profit şi pierdere etc.;
  • Asigurarea plăților bancare la timp;
  • Gestionarea bilanțurilor și situațiilor de profit/pierdere;
  • Raportarea privind starea financiară și lichiditatea companiei;
  • Respectarea politicilor și reglementărilor financiare;
  • Gestionarea relațiilor cu autoritățile fiscale si menținerea la curent cu legislația in vigoare;
  • Analiza periodica a situațiilor financiar contabile pentru clienții si furnizorii societății;
  • Asistarea managementului in procesul decizional prin întocmirea bugetelor si previziunilor financiare.

CERINȚE:

  • experiență de lucru de peste 2 ani;
  • cunoștințe excelente ale reglementărilor și procedurilor contabile;
  • experiență practică cu software-uri de contabilitate;
  • cunoștințe MS Excel;
  • experiență cu funcții de registru general;
  • atenție sporita la detalii și bune abilități analitice;
  • licență în Contabilitate, Finanțe sau diplomă relevantă;
  • certificarea suplimentară (CPA sau CMA) este un plus.

CE VĂ OFERIM

• salariu competitiv și beneficii;
• oportunități de dezvoltare profesională;
• echipa de susținere și mediu prietenos.


ASISTENT SERVICIU CLIENȚI EXTERNI

(INTERNATIONAL BACK-OFFICE ASSISTANT)
RESPONSABILITĂȚI
  • prelucrarea tuturor comenzilor externe, din momentul in care se primesc de la echipa de vânzări până la ieșirea din depozit;
  • interacțiune constanta cu departamentul de aprovizionare, managerul logistic, reprezentanții de vânzări;
  • rezolvarea reclamaților primite de la clienți, colectare suplimentară de informații, oferirea de soluții si feedback clienților;
  • verificarea stocurilor înaintea alocării fiecărei comenzi, luând in considerare comenzile interne si externe deja existente;
  • întocmirea documentelor: bonuri de livrare, facturi, conformitatea mărfurilor, CMR-uri, liste de ambalare, declarații de marfa, condiții comerciale etc.;
  • controlul săptămânal al creanțelor clienților. Cooperarea cu clienții pentru scăderea creanțelor, efectuarea plăților la timp si verificarea documentelor confirmate de la clienți;
  • procesarea comenzilor logistice conform graficului de expedieri;
  • updatarea clienților externi privind contractele si preturile;
  • ține legătura strânsă cu contabilul referitor la toate comenzile externe procesate.
CERINȚE:
  • bune abilități organizatorice cu autonomie in decizie și execuție;
  • experiența de lucru in producție și vânzări mai mare de 1 an;
  • nivel avansat de limba engleza;
  • gândire analitica și atenție la detalii;
  • cunoștințe solide de Excel, MS Office;
  • sisteme ERP (serviciu clienți).
CE VĂ OFERIM
• salariu competitiv și beneficii;
• oportunități de dezvoltare profesională;
• echipă de susținere și mediu prietenos.

MANAGER DE REGLEMENTARE ȘI CALITATE

RESPONSABILITĂȚI:
  • controlul permanent al calității materiilor prime și produselor;
  • responsabil pentru implementarea și executarea metodelor de inspecție, testare și evaluare pentru a se asigura că produsele respectă îndeaproape standardele companiei;
  • supravegherea conformității cu toate procesele și criteriile cerute de sistemul de management al calității;
  • formarea pașapoartelor și a certificatelor de calitate după forma stabilită pentru loturile de produse finite la solicitarea serviciului clienți;
  • întocmirea și întreținerea documentelor pentru inspecție;
  • adaptarea, dezvoltarea și implementarea documentației tehnologice: procese tehnologice standard, standarde de salubritate și igienă;
  • gestionează certificarea și menținerea certificării de calitate ISO 9001 și certificării de mediu ISO 14001;
  • pregătirea, furnizarea si supravegherea documentației pentru auditul intern.
  • participarea la audituri externe;
  • gestionarea și eliminarea deșeurilor;
  • actualizarea standardelor companiei pentru a răspunde cerințelor legislației;
  • raportare lunară;
  • pregătirea și depunerea documentației necesare pentru autorizațiile anuale.
CERINȚE:
  • studii superioare tehnice;
  • atenție la detalii și abordare bazată pe rezultate;
  • bune abilități organizatorice cu autonomie în decizie și execuție;
  • cunoașterea limbii engleze;
  • cunoștințe solide de calculator, cunoștințe solide Excel, MS Office;
  • experiență dovedită ca manager de calitate.
CE VĂ OFERIM
  • salariu competitiv și beneficii;
  • oportunități de dezvoltare profesională;
  • echipă de susținere și mediu prietenos.

Pentru mai multe informații, sunați la tel. 0765.326.556.


Apreciază
Distribuie